Vele handen maken licht werk. Dat geldt zeker in het hospice, waar we met een klein team vaste medewerkers en een groot aantal vrijwilligers krachten bundelen om u welkom te laten voelen, goede zorg te geven en om u fijne momenten te laten ervaren. We willen graag vertellen wie u allemaal tegen kunt komen en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Handig om te weten bij het stellen van een eventuele vraag!
Willy Oldenburger
heeft de leiding over het hospice en is verantwoordelijk voor de doorontwikkeling en vernieuwing van de huidige organisatie in al
haar facetten.
Eline Medendorp (links voor)
regelt de kwaliteit van de zorgverlening en de inkoop van onze spullen.
Willy van de Weitgraven (rechts achter)
zorgt voor de werving en scholing van de vrijwilligers.
Jessica Winter (rechts voor) en Elly van der Hulst (links achter)
vervangen de andere coördinatoren wanneer dat nodig is.
Er is een vaste groep verpleegkundigen bij ons werkzaam. Zij worden ingehuurd vanuit de thuiszorgorganisatie Amaris. Zij zijn dag en nacht in huis aanwezig. Zo kunnen wij 24 uur per dag professionele zorg verlenen aan u. Onze verpleegkundigen overleggen met u, als gast, en uw naasten welke zorgwensen er zijn en op welke wijze die ingevuld kunnen worden. Ook hebben ze regelmatig overleg met de huisarts en schakelen andere specialistische zorgverleners in waar nodig.
Om in de nachtelijke uren goede zorg te kunnen verlenen, is er naast de verpleegkundige ook een slaapwacht aanwezig in het hospice. Zij helpen de verpleegkundige ‘s nachts als er gewaakt moet worden of als iemand verzorging nodig heeft waar 4 paar handen voor nodig zijn.
Als de verpleegkundige geen extra hulp nodig heeft, dan genieten de slaapwachten van hun nachtrust in een eigen kamer op de 1e etage van het hospice.
Wat is er nou fijner, dan een fris en schoon huis. Dankzij onze huishoudelijke medewerkers blijven de kamers en overige ruimten in het hospice hygiënisch en keurig schoon. Er wordt gewerkt met een vast team, dat ook tijd maakt voor een praatje met de gasten tijdens het schoonmaken.
Marjanne Pranger is administratief medewerkster. Zij ondersteunt de coördinatoren en de besturen van Stichting Hospice Nijkerk en Stichting Vrienden van Hospice Nijkerk. Zij is uw vraagbaak voor alle zaken van administratieve aard en bereikbaar via:
‘Wat is het mooi, intensief, soms moeilijk maar dankbaar werk wat ik mag doen.’
Wilt u meer weten over het werken in het hospice en de zorg voor onze gasten en naasten?
U vindt hier onze vacatures en inspirerende verhalen van medewerkers.
Vetkamp 23
3862 JM Nijkerk
033 2473100
info@hospicenijkerk.nl
© 2021 Stichting Hospice Nijkerk e.o.
Website door: gedesign | living your brand
Realisatie: Willem Does